Κ. Τραγουστή, Ambush Marketing & απόπειρες ρύθμισης των ορίων προστασίας του δικαιώματος εμπορικής εκμετάλλευσης της άυλης αξίας που γεννά η συγκέντρωση του ενδιαφέροντος του κοινού γύρω από κάποιο γεγονός ή εκδήλωση με παράδειγμα τον αθλητισμό
Απόσπασμα
Το παρόν κείμενο επιχειρεί να παρουσιάσει συνοπτικά την τακτική του ambush marketing με αφορμή την εκδήλωσή του στον τομέα του αθλητισμού όπου και απαντάται συχνότερα, λόγω του έντονου ενδιαφέροντος του κοινού που αιχμαλωτίζει ο αθλητισμός. Ειδικότερα, θα παρουσιαστούν μορφές με τις οποίες δύναται να εκδηλωθεί το ambush marketing με παραδείγματα. Περαιτέρω θα εκτεθεί ο αντίκτυπος που έχει αυτό στην οικονομία του αθλητισμού και θα αναλυθούν τα αντικρουόμενα δικαιώματα των εμπλεκομένων μερών στον τομέα των χορηγιών. Τέλος, θα περιγραφούν τρόποι άμυνας έναντι του ambush marketing ως αυτοί έχουν αναπτυχθεί έως σήμερα. Απώτερος στόχος του παρόντος είναι να καταδείξει πως η εμφάνιση του ambush marketing οδήγησε πρακτικά σε αναδιάταξη ισορροπιών μεταξύ των παραγόντων του αθλητισμού. Η αναδιάταξη αυτή προκάλεσε την εκ νέου στάθμιση των ορίων προστασίας του δικαιώματος εμπορικής εκμετάλλευσης της άυλης αξίας που γεννά το ενδιαφέρον του κοινού που συγκεντρώνει μια εκδήλωση, οδηγώντας σε μια πιο ισορροπημένη αντιμετώπιση των εμπλεκομένων μερών. Η προσέγγιση αυτή θέτει τις προσπάθειες ρύθμισης του ζητήματος σε ορθή βάση.Η οικονομική διάσταση του αθλητισμού & η επίσημη αναγνώριση του ambush marketing ως υφιστάμενης απειλής για την υγεία του συστήματος των χορηγιών Κατά τη σύνοδο κορυφής της Λισαβόνας το 2000 οι ηγέτες της Ευρωπαϊκής Ένωσης κατέληξαν σε ένα νέο...