ΜΠρΑθ 10938/2011

ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

Τεύχος 3/2011, Σεπτέμβριος - Οκτώβριος - Νοέμβριος - Δεκέμβριος

Περιοδική έκδοση της Ελληνικής Εταιρείας Τραπεζικού Δικαίου & Δικαίου της Κεφαλαιαγοράς

Εκδίδεται από το 2007

Διατίθεται μέσω του περιοδικού ΔΙΚΑΙΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ & ΕΤΑΙΡΙΩΝ

Απόσπασμα

Δικαστής: Β. Βλαχοπαναγιώτου, Πρόεδρος Πρωτοδικών Δικηγόροι: Χ. Χρυσάνθης, Δ. Στειροπούλου, Μ. Μαρίνος, Γ. Φουφόπουλος, Α. Αργυρόπουλος Διατάξεις: άρθρα 1, 2, 6, 8 παρ. 1, 14, 15, 18, 26, 27 Ν 2239/1994, 1, 13, 14, 19, 20, 22 Ν 146/1914, 281 ΑΚ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΣΗΜΑΤΟΣ. Στην περίπτωση του σύνθετου σήματος, αποτελούμενου από λέξεις και εικόνες, κρίσιμη για τη συναγωγή συμπεράσματος περί υπάρξεως ή μη απομίμησής του, δημιουργικής κινδύνου σύγχυσης, είναι η συνολική εντύπωση που προκαλεί καθένα από τα παραβαλλόμενα σήματα στο μέσο, μη έμπειρο άτομο του καταναλωτικού κοινού. Η γενική ρήτρα του άρθ. 1 Ν 146/1914 εφαρμόζεται συμπληρωματικά-επικουρικά και επί εμπορικού ή βιομηχανικού σήματος, όταν αφενός η πράξη απομίμησης έγινε με σκοπό ανταγωνισμού και αφετέρου, με τη χρήση του ξένου σήματος, υπάρχει δυνατότητα πρόκλησης σύγχυσης στον κοινό καταναλωτή σχετικά με την προέλευση ομοίων προϊόντων, χωρίς την οποία (σύγχυση) δεν νοείται αθέμιτος ανταγωνισμός. Από τις διατάξεις των άρθρων 1, 2, 6, 8 παρ. 1, 14, 15, 18, 26 και 27 του Ν 2239/1994 «περί σημάτων», προκύπτει ότι εκείνος που έχει καταθέσει νομίμως σήμα, δηλαδή σημείο επιδεκτικό γραφικής παράστασης, ικανό να διακρίνει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες από εκείνα άλλων επιχειρήσεων (μπορούν δε να αποτελέσουν σήματα, εκτός των άλλων οι λέξεις, οι απεικονίσεις ή...

Το παρόν περιεχόμενο είναι συνδρομητικό και πλήρως προσβάσιμο μόνο στους συνδρομητές του περιοδικού.

  • Εάν είστε συνδρομητής παρακαλώ συνδεθείτε εδώ.
  • Εάν θέλετε να γίνετε συνδρομητής αγοραστε το έργο και αποκτήστε πλήρη δικαιώματα πρόσβασης
  • Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το πως μπορείτε να γίνετε συνδρομητής στην Ψηφιακή Νομική Βιβλιοθήκη nbonline.gr επικοινωνήστε μαζί μας με email ή τηλεφωνικώς.