Κ. Δ. Φινοκαλιώτης / Σ. Κ. Κυβέλος, Το ζήτημα του διοικητικού κόστους για τη διαμόρφωση οικονομικής προσφοράς συμμετέχοντος σε δημόσιο διαγωνισμό παροχής υπηρεσιών υπό το πρίσμα της διασφάλισης της ουσιαστικής νομιμότητας και της ισοτιμίας των διαγωνιζομένων [με αφορμή τις αποφάσεις (σε Συμβούλιο) ΔΕΑ 787/2011, ΔΕΘ 344/2012, ΔΕφΛαρ 19/2011]

ΘΕΩΡΙΑ & ΠΡΑΞΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ

Τεύχος 11/2012, Νοέμβριος

Συνταγματικό - Διοικητικό και Ευρωπαϊκό Δίκαιο

Περιοδική έκδοση νομολογίας, νομοθεσίας, αρθρογραφίας & πρακτικής

Εκδίδεται από το 2008 - Μηνιαία έκδοση

Αγόρασέ το στο nb.org

ΦΠ €110.00
ΝΠ €160.00 *

* Οι τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ.

Θεματολογία νέων άρθρων;

Αν έχετε κάποια ιδέα πατήστε εδώ

Αν έχετε κάποια ερώτηση ή ένα άρθρο για δημοσίευση

πατήστε εδώ

Απόσπασμα

Κων/νος Δ. Φινοκαλιώτης,   Δικηγόρος, Καθ. Δημοσίου Δικαίου ΑΠΘ Σωτήριος Κ. Κυβέλος, Δικηγόρος, Υπ. ΔΝ ΑΠΘ Περίληψη: Η παρούσα μελέτη πραγματεύεται το ζήτημα του συνυπολογισμού του διοικητικού-λειτουργικού κόστους κατά τη διαμόρφωση οικονομικής προσφοράς συμμετέχοντος σε δημόσιο διαγωνισμό παροχής υπηρεσιών. Ειδικότερα, παρουσιάζονται κατά πρώτον οι αναφορές του νομοθέτη στο ζήτημα καθώς και η αξιολόγηση από τη διοίκηση των οικονομικών προσφορών στις οποίες εκτός του εργοδοτικού κόστους, συνυπολογίζεται και ελάχιστο ή μηδαμινό διοικητικό κόστος, λόγω του οποίου η προσφορά μπορεί να θεωρηθεί «ασυνήθιστα χαμηλή». Κατόπιν εξετάζεται η αντιμετώπιση του ζητήματος από τη νομολογία, ενώ σε ειδικότερο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι οριακές περιπτώσεις των αποφάσεων ΔΕΑ 787/2011, ΔΕΘ 344/2012 και ΔΕφΛαρ 19/2011, όπου κρίθηκε ότι ο δικαστής των ασφαλιστικών μέτρων αδυνατεί να ελέγξει τη διακριτική ευχέρεια της διοίκησης κατά το σκέλος αποδοχής προσφορών που συνυπολογίζουν μηδενικό κατ’ ουσίαν διοικητικό κόστος. 1. Εισαγωγικά: Το «ζήτημα» του διοικητικού κόστους που απασχόλησε τις αποφάσεις (σε συμβούλιο) ΔΕΑ 787/2011, ΔΕΘ 344/2012, ΔΕφΛαρ 19/2011 Το ζήτημα που πραγματεύονται οι παραπάνω αποφάσεις των Διοικητικών Εφετείων απασχολεί τα εμπλεκόμενα μέρη (δικαστήρια, αναθέτουσες αρχές, ιδιώτες) τουλάχιστον επί μία δεκαετία. Αφορά πρωτίστως δημόσιους διαγωνισμούς υπηρεσιών που εμπίπτουν στις κοινοτικές οδηγίες 2004/18/ΕΚ και 2004/17/ΕΚ. Ο κεντρικός ισχυρισμός που εξετάστηκε με τις παραπάνω αποφάσεις συνίστατο...

Το παρόν περιεχόμενο είναι συνδρομητικό και πλήρως προσβάσιμο μόνο στους συνδρομητές του περιοδικού.

  • Εάν είστε συνδρομητής παρακαλώ συνδεθείτε εδώ.
  • Εάν θέλετε να γίνετε συνδρομητής αγοραστε το έργο και αποκτήστε πλήρη δικαιώματα πρόσβασης
  • Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το πως μπορείτε να γίνετε συνδρομητής στην Ψηφιακή Νομική Βιβλιοθήκη nbonline.gr επικοινωνήστε μαζί μας με email ή τηλεφωνικώς.