ΜονΠρΚέρκυρας 77 /2001Τακτική Διαδικασία

ΙΟΝΙΟΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ

Τεύχος 1/2001, Δεκέμβριος

Ετήσια έκδοση του Δικηγορικού Συλλόγου Κέρκυρας

Εκδίδεται από το 2001

Απόσπασμα

Δικαστές: Ι. Κοσίνα, Πρωτοδίκης. Δικηγόροι: Σ. Ανδριώτης, Κ. Μπουχάγιαρ Επιθαλάσσια αρωγή και διαφυγόν κέρδος. Ο πλοιοκτήτης του πλοίου που προσφέρει τις πράξεις αρωγής, εκτός από το μισό της αμοιβής, έχει αξίωση αποκατάστασης της θετικής του μόνο ζημίας και όχι αποθετικής. Ρυμούλκηση και όχι επιθαλάσσια αρωγή υφίσταται, όταν το πλοίο που δέχθηκε βοήθεια δεν διέτρεξε κίνδυνο ολοκληρωτικής απώλειας, έστω και ενδεχόμενο. Η ενάγουσα εκθέτει στην από 9-3-1999 (αρ. έκθ. καταθ. 102/1999) κρινόμενη αγωγή, η οποία είναι πλήρως ορισμένη, ότι ασχολείται κατ'επάγγελμα με την παροχή ρυμουλκικών και σωστικών εργασιών και είναι πλοιοκτήτρια του ρυμουλκού ναυαγοσωστικού πλοίου ……….., νηολογίου Πειραιά. Ότι στις 30-9-1998 με το προαναφερόμενο πλοίο προσέφερε υπηρεσίες επιθαλάσσιας αρωγής στο υπό Ελληνική σημαία, νηολογίου Κερκύρας, κινδυνεύον επιβατηγό τουριστικό πλοίο ……. της εναγομένης εταιρίας, το οποίο ζήτησε σχετική βοήθεια,επειδή περί ώρα 14.00 είχε προσαράξει στα βραχώδη αβαθή της θάλασσιας περιοχής μεταξύ του Ακρωτηρίου Τροχάλι και του Ακρωτηρίου Βαρλάαμ, είχε δημιουργηθεί περιμετρικά στήθωμα γύρω από την πρύμνη και σχεδόν μέχρι τη μέση του, είχε καλυφθεί η προπέλλα, ο άξονας της προπέλλας και το τιμόνι του δεν ήταν δυνατόν να αποκολληθούν με τις δικές του δυνάμεις και αν παρέμενε το πλοίο στο σημείο αυτό θα μπορούσε να κινδυνεύσει σε περίπτωση χειροτέρευσης των καιρικών συνθηκών...

Το παρόν περιεχόμενο είναι συνδρομητικό και πλήρως προσβάσιμο μόνο στους συνδρομητές του περιοδικού.

  • Εάν είστε συνδρομητής παρακαλώ συνδεθείτε εδώ.
  • Εάν θέλετε να γίνετε συνδρομητής αγοραστε το έργο και αποκτήστε πλήρη δικαιώματα πρόσβασης
  • Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το πως μπορείτε να γίνετε συνδρομητής στην Ψηφιακή Νομική Βιβλιοθήκη nbonline.gr επικοινωνήστε μαζί μας με email ή τηλεφωνικώς.