ΣτΕ 2326/2013 (Τμ. Δ΄) [Ραδιοφωνία. Συγκεκαλυμμένη διαφήμιση]

ΔΙΤΕ (π. ΔΙΜΕΕ)

Τεύχος 4/2013, Οκτώβριος - Νοέμβριος - Δεκέμβριος

Εκδίδεται από το 2004 - Τριμηνιαία έκδοση

.

• Ιδιωτικότητα & Προστασία Προσωπικών Δεδομένων

• Cybersecurity – Cybercrime

• Διανοητική Ιδιοκτησία και Ονόματα Τομέα

• Ηλεκτρονικό εμπόριο και νέες μορφές συναλλαγών

• Νέες τεχνολογίες και Legal Tech

• Ηλεκτρονικές επικοινωνίες (τηλεφωνία – δίκτυα)

• Ραδιοτηλεόραση – Τύπος

• Προσβολή προσωπικότητας μέσω ΜΜΕ και Διαδικτύου

Αγόρασέ το στο nb.org

ΦΠ €98.00
ΝΠ €135.00 *

* Οι τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ.

Θεματολογία νέων άρθρων;

Αν έχετε κάποια ιδέα πατήστε εδώ

Αν έχετε κάποια ερώτηση ή ένα άρθρο για δημοσίευση

πατήστε εδώ

Απόσπασμα

ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΑ. ΣΥΓΚΕΚΑΛΥΜΜΕΝΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Σε περίπτωση ευθείας διαφήμισης προϊόντος από δελτίο ειδήσεων ραδιοφωνικού σταθμού δεν εφαρμόζονται οι διατάξεις περί συγκεκαλυμμένης διαφήμισης.Πρόεδρος: Σ. Ρίζος, Αντιπρόεδρος ΣτΕ Εισηγητής: Δ. Κυριλλόπουλος, Σύμβουλος ΣτΕ Δικηγόροι: Ε. Σουριαδάκις, Α. Αλεφάντη, Πάρεδρος ΝΣΚ Διατάξεις: άρθρα 2, 5 ΠΔ 100/2000 [...] 2. Επειδή, με την αίτηση αυτή ζητείται η ακύρωση της υπ’ αριθ. 339/24-6-2008 αποφάσεως του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης, με την οποία επεβλήθη στο ραδιοφωνικό σταθμό με το διακριτικό τίτλο «...», ιδιοκτησίας της αιτούσας, η διοικητική κύρωση της συστάσεως να μη μεταδίδει συγκεκαλυμμένες διαφημίσεις, με απειλή επιβολής αυστηροτέρων κυρώσεων. 3. Επειδή, στο άρθρο 2 του ΠΔ 100/2000 (Α΄ 98), ορίζεται ότι: «Για την εφαρμογή των διατάξεων του παρόντος διατάγματος θεωρούνται ως α)… γ) «τηλεοπτική διαφήμιση»: κάθε μορφή τηλεοπτικού μηνύματος που μεταδίδεται έναντι πληρωμής ή αναλόγου ανταλλάγματος ή για λόγους αυτοπροβολής από μία δημόσια ή ιδιωτική επιχείρηση στα πλαίσια εμπορικής, βιομηχανικής ή βιοτεχνικής δραστηριότητας ή άσκησης ελευθέρου επαγγέλματος με σκοπό την προώθηση της παροχής αγαθών ή υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένων ακινήτων, δικαιωμάτων και υποχρεώσεων, έναντι πληρωμής ή αναλόγου τιμήματος, δ) «συγκεκαλυμμένη διαφήμιση»: η προφορική ή οπτική παρουσίαση σε προγράμματα α) εμπορευμάτων, β) υπηρεσιών, γ) της επωνυμίας, του σήματος ή των δραστηριοτήτων ενός παραγωγού, εμπορευμάτων ή ενός προσώπου που παρέχει υπηρεσίες, όταν...

Το παρόν περιεχόμενο είναι συνδρομητικό και πλήρως προσβάσιμο μόνο στους συνδρομητές του περιοδικού.

  • Εάν είστε συνδρομητής παρακαλώ συνδεθείτε εδώ.
  • Εάν θέλετε να γίνετε συνδρομητής αγοραστε το έργο και αποκτήστε πλήρη δικαιώματα πρόσβασης
  • Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το πως μπορείτε να γίνετε συνδρομητής στην Ψηφιακή Νομική Βιβλιοθήκη nbonline.gr επικοινωνήστε μαζί μας με email ή τηλεφωνικώς.