ΜΠρΑθ 6301/2005 Ασφαλιστικά μέτρα [Παραπλανητική έντυπη διαφήμιση] (σημ. Ε. Παναγιωτίδου)

ΔΙΤΕ (π. ΔΙΜΕΕ)

Τεύχος 2/2006, Απρίλιος - Μάιος - Ιούνιος

Εκδίδεται από το 2004 - Τριμηνιαία έκδοση

.

• Ιδιωτικότητα & Προστασία Προσωπικών Δεδομένων

• Cybersecurity – Cybercrime

• Διανοητική Ιδιοκτησία και Ονόματα Τομέα

• Ηλεκτρονικό εμπόριο και νέες μορφές συναλλαγών

• Νέες τεχνολογίες και Legal Tech

• Ηλεκτρονικές επικοινωνίες (τηλεφωνία – δίκτυα)

• Ραδιοτηλεόραση – Τύπος

• Προσβολή προσωπικότητας μέσω ΜΜΕ και Διαδικτύου

Αγόρασέ το στο nb.org

ΦΠ €98.00
ΝΠ €135.00 *

* Οι τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ.

Θεματολογία νέων άρθρων;

Αν έχετε κάποια ιδέα πατήστε εδώ

Αν έχετε κάποια ερώτηση ή ένα άρθρο για δημοσίευση

πατήστε εδώ

Απόσπασμα

Πρόεδρος: Α. Λιάκου, Πρόεδρος Πρωτοδικών Δικηγόροι: Δ. Προκοπίου, Π. Χαρτοκόλλης Έντυπη διαφήμιση. Διαφήμιση με φωτογραφίες, που δεν απεικονίζουν τα προϊόντα του διαφημιζομένου, αλλά του ανταγωνιστή. Το περιεχόμενο των φωτογραφιών εξομοιώνεται με «δήλωση» και υπάγεται στις ρυθμίσεις του άρθρου 3 Ν 146/1914. Παράθεση αναληθούς πελατολογίου. Διαφήμιση παραπλανητική και αθέμιτη. Από τις διατάξεις του άρθρου 9 παρ. 1 και 2 του Ν 2251/1994 προκύπτει ότι διαφήμιση είναι κάθε ανακοίνωση, που γίνεται στα πλαίσια εμπορικής, βιομηχανικής, βιοτεχνικής ή επαγγελματικής δραστηριότητας με στόχο την προώθηση της διάθεσης αγαθών ή υπηρεσιών, απαγορεύεται δε κάθε διαφήμιση, το περιεχόμενο ή η μορφή της οποίας προκαλεί ή ενδέχεται να προκαλέσει πλάνη στα πρόσωπα, στα οποία απευθύνεται ή στων οποίων τη γνώση περιέρχεται και εξαιτίας της πλάνης αυτής μπορεί να επηρεάσει την οικονομική τους συμπεριφορά (παραπλανητική διαφήμιση). Σύμφωνα με την παρ. 3 περ. α΄ και γ΄ του ως άνω άρθρου 9 του Ν 2251/1994, για να κριθεί αν μια διαφήμιση είναι παραπλανητική, λαμβάνονται υπόψη τα όλα στοιχεία της, ιδίως δε και οι ενδείξεις σχετικά με την ιδιότητα, τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα του αγαθού, όπως η διαθεσιμότητα, η φύση, η εκτέλεση, η σύνθεση, η μέθοδος και η ημερομηνία κατασκευής ή παροχής, η καταλληλότητα, οι χρήσεις, η ποσότητα, οι προδιαγραφές κ.λπ., καθώς...

Το παρόν περιεχόμενο είναι συνδρομητικό και πλήρως προσβάσιμο μόνο στους συνδρομητές του περιοδικού.

  • Εάν είστε συνδρομητής παρακαλώ συνδεθείτε εδώ.
  • Εάν θέλετε να γίνετε συνδρομητής αγοραστε το έργο και αποκτήστε πλήρη δικαιώματα πρόσβασης
  • Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το πως μπορείτε να γίνετε συνδρομητής στην Ψηφιακή Νομική Βιβλιοθήκη nbonline.gr επικοινωνήστε μαζί μας με email ή τηλεφωνικώς.