Έλσα Ι. Δεληγιάννη, Ηθική των ΜΜΕ-Δημοσιογραφική Δεοντολογία, εκδ. Ι. Σιδέρης, 2004, Σειρά: Δημοσιογραφία και ΜΜΕ

ΔΙΚΑΙΟ ΜΕΣΩΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Τεύχος 2/2005, Απρίλιος - Μάιος - Ιούνιος

Τύπος - Εκδόσεις - Ραδιοφωνία - Τηλεόραση - Κινηματογράφος - Ηλεκτρονικές επικοινωνίες - Διαδίκτυο - Πνευματική ιδιοκτησία

Εκδίδεται από το 2004 - Τριμηνιαία έκδοση

Αγόρασέ το στο nb.org

ΦΠ €98.00
ΝΠ €135.00 *

* Οι τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ.

Θεματολογία νέων άρθρων;

Αν έχετε κάποια ιδέα πατήστε εδώ

Αν έχετε κάποια ερώτηση ή ένα άρθρο για δημοσίευση

πατήστε εδώ

Απόσπασμα

Ρέα Δ. Λαμπροπούλου, Δ.Ν., Δικηγόρος-Ειδική Επιστήμονας Ε.Σ.Ρ. Τ ο βιβλίο της κ. Έλσας Δεληγιάννη, Δικηγόρου - Επικ. Καθηγήτριας στο ΑΠΘ, αποτελείται από πρόλογο, εισαγωγικό κεφάλαιο και πρώτο μέρος (θα ακολουθήσει και δεύτερο μέρος) που περιέχει τέσσερα κεφάλαια. Ακολουθούν παραρτήματα, βιβλιογραφία και ευρετήριο. Στον πρόλογό της η συγγραφέας αναφέρεται στην κυριαρχία των νεοφιλελεύθερων οικονομικών αντιλήψεων που οδήγησε στην αύξηση της κυκλοφορίας των πληροφοριών, γεγονός που κανονικά θα έπρεπε να οδηγήσει στην επιβολή στοιχείων επιστημονικής γνώσης και εξορθολογισμού. Όμως, όπως διαπιστώνει, λόγω της υποχώρησης της πολιτικής κάτω από την πίεση της παγκόσμιας αγοράς, δημιουργείται ο κίνδυνος της εφαρμογής του δικαίου του ισχυρότερου, τα δε ΜΜΕ άγονται σε κυρίαρχη δύναμη άσκησης πολιτικοκοινωνικής επιρροής που, μαζί με την ιδιωτικοποίηση και την εμπορευματοποίηση του ραδιοτηλεοπτικού τομέα, οδηγούν στην πτώση της ποιότητας των προγραμμάτων, σε παραβιάσεις της ανθρώπινης προσωπικότητας και της παιδικής ηλικίας, λόγω ακριβώς του ανταγωνισμού μεταξύ των ιδιωτικών ΜΜΕ για την πίτα της διαφήμισης. Το εισαγωγικό κεφάλαιο του βιβλίου πραγματεύεται την κρίση αξιοπιστίας των ΜΜΕ κάνοντας μια σύντομη αναδρομή στο κρατικό μονοπώλιο με το καθεστώς του δημοσίου ελέγχου που μπορεί να μετατρέψει τα ΜΜΕ σε όργανα της πολιτικής εξουσίας που επηρεάζουν συνειδήσεις. Καταχρήσεις παρατηρούνται στον ψυχαγωγικό τομέα της ιδιωτικής τηλεόρασης και τάση συγχώνευσης του...

Το παρόν περιεχόμενο είναι συνδρομητικό και πλήρως προσβάσιμο μόνο στους συνδρομητές του περιοδικού.

  • Εάν είστε συνδρομητής παρακαλώ συνδεθείτε εδώ.
  • Εάν θέλετε να γίνετε συνδρομητής αγοραστε το έργο και αποκτήστε πλήρη δικαιώματα πρόσβασης
  • Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το πως μπορείτε να γίνετε συνδρομητής στην Ψηφιακή Νομική Βιβλιοθήκη nbonline.gr επικοινωνήστε μαζί μας με email ή τηλεφωνικώς.