Ινστιτούτο Οπτικοακουστικών Μέσων, Τηλεοπτική πολιτική διαφήμιση, Μια ποσοτική προσέγγιση για την Ελλάδα, Τετράδια Επικοινωνίας 4, Αθήνα, Νοέμβριος 2003, 140 σελ.

ΔΙΚΑΙΟ ΜΕΣΩΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Τεύχος 3/2004, Ιούλιος - Αύγουστος - Σεπτέμβριος

Τύπος - Εκδόσεις - Ραδιοφωνία - Τηλεόραση - Κινηματογράφος - Ηλεκτρονικές επικοινωνίες - Διαδίκτυο - Πνευματική ιδιοκτησία

Εκδίδεται από το 2004 - Τριμηνιαία έκδοση

Αγόρασέ το στο nb.org

ΦΠ €98.00
ΝΠ €135.00 *

* Οι τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ.

Θεματολογία νέων άρθρων;

Αν έχετε κάποια ιδέα πατήστε εδώ

Αν έχετε κάποια ερώτηση ή ένα άρθρο για δημοσίευση

πατήστε εδώ

Απόσπασμα

Χάρις Σ. Τσίγκου, Δικηγόρος, D.E.A. στην Πνευματική και Βιομηχανική Ιδιοκτησία, Ειδική Επιστήμονας Ε.Σ.Ρ. Στον τέταρτο αυτό τόμο της σειράς «Τετράδια Επικοι- νωνίας» του ΙΟΜ, φιλοξενείται η έρευνα του επικοινωνιολόγου Δρ. Αθ. Σαμαρά με αντικείμενο την τηλεοπτική πολιτική διαφήμιση στην ελληνική τηλεόραση, ιδιαίτερα κατά τη χρονική περίοδο 1993-2000. Η έρευνα αρθρώνεται γύρω από τρεις βασικούς άξονες που αποσκοπούν στην εξοικείωση του αναγνώστη αφενός με τις σύγχρονες μορφές της τηλεοπτικής πολιτικής διαφήμισης και αφετέρου με το βαθμό της επίδρασης που αυτή ασκεί στη διαμόρφωση των όρων του πολιτικού διαλόγου, αλλά και της προεκλογικής αντιπαράθεσης. Αναλυτικότερα, στο πρώτο κεφάλαιο επιχειρείται η παρουσίαση της σχέσης της πολιτικής διαφήμισης με την τηλεόραση ως μέσο εκφοράς του σύγχρονου πολιτικού λόγου. Διερευνούνται έτσι οι σύγχρονες τάσεις στην πολιτική επικοινωνία, αναλύεται η σχέση της πολιτικής διαφήμισης με την εμπορευματοποίηση της τηλεόρασης και μελετάται η επίδραση του φαινομένου της εμπορευματοποίησης στην επιλογή της μορφής του πολιτικού μηνύματος. Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζονται και αναλύονται οι επικρατούσες θεωρίες σχετικά με τους τρόπους και το βαθμό επίδρασης της πολιτικής διαφήμισης στους τηλεθεατές-ακροατές του πολιτικού μηνύματος. Συγκεκριμένα, ερευνάται η επίδραση της διαφήμισης στη δημιουργία των πολιτικών πεποιθήσεων του ακροατή, καθώς και στη σχέση του με τους κομματικούς συνδυασμούς. Στη συνέχεια παρατίθενται και σχολιάζονται...

Το παρόν περιεχόμενο είναι συνδρομητικό και πλήρως προσβάσιμο μόνο στους συνδρομητές του περιοδικού.

  • Εάν είστε συνδρομητής παρακαλώ συνδεθείτε εδώ.
  • Εάν θέλετε να γίνετε συνδρομητής αγοραστε το έργο και αποκτήστε πλήρη δικαιώματα πρόσβασης
  • Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το πως μπορείτε να γίνετε συνδρομητής στην Ψηφιακή Νομική Βιβλιοθήκη nbonline.gr επικοινωνήστε μαζί μας με email ή τηλεφωνικώς.