iv) Συνήγορος του Καταναλωτή (ΣτΚ)

ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ

Τεύχος 3/2019, Σεπτέμβριος - Οκτώβριος - Νοέμβριος - Δεκέμβριος 2019

Τετραμηνιαία περιοδική έκδοση υπό την αιγίδα του Τομέα Δημοσίου Δικαίου του Τμήματος Νομικής του Πανεπιστημίου Αθηνών

Εκδίδεται από το 1987

Αγόρασέ το στο nb.org

ΦΠ €36.00
ΝΠ €40.00 *

* Οι τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ.

Θεματολογία νέων άρθρων;

Αν έχετε κάποια ιδέα πατήστε εδώ

Αν έχετε κάποια ερώτηση ή ένα άρθρο για δημοσίευση

πατήστε εδώ

Απόσπασμα

ΣτK ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ (25.6.2019) Αποζημίωση επιβάτη λόγω καθυστέρησης πτήσης Ύστερα από παρέμβαση του ΣτΚ, η καθ΄ης η καταγγελία αεροπορική εταιρία προέβη σε αποζημίωση επιβάτη κατά τον Κανονισμό 261/2004, λόγω πεντάωρης καθυστέρησης στην άφιξη στον προορισμό του, η οποία οφειλόταν σε τεχνικό πρόβλημα του αεροσκάφους. Κατά τη νομολογία του Δικαστηρίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης, οι επιβάτες των καθυστερημένων πτήσεων μπορούν να επικαλεστούν δικαίωμα αποζημίωσής τους, όταν υφίσταται καθυστέρηση ίση ή μεγαλύτερη των τριών ωρών από την ώρα άφιξης. Αυτό δεν ισχύει αν ο αερομεταφορέας μπορεί να αποδείξει ότι η μεγάλη καθυστέρηση έχει προκληθεί από έκτακτες περιστάσεις. Τα τεχνικά προβλήματα που εμφανίζονται σε αεροσκάφος, κατά κανόνα, δεν αποτελούν έκτακτες περιστάσεις, διότι η συντήρηση και η ομαλή λειτουργία του αεροσκάφους εμπίπτει στη σφαίρα επιμέλειας και ευθύνης του αερομεταφορέα.

Το παρόν περιεχόμενο είναι συνδρομητικό και πλήρως προσβάσιμο μόνο στους συνδρομητές του περιοδικού.

  • Εάν είστε συνδρομητής παρακαλώ συνδεθείτε εδώ.
  • Εάν θέλετε να γίνετε συνδρομητής αγοραστε το έργο και αποκτήστε πλήρη δικαιώματα πρόσβασης
  • Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το πως μπορείτε να γίνετε συνδρομητής στην Ψηφιακή Νομική Βιβλιοθήκη nbonline.gr επικοινωνήστε μαζί μας με email ή τηλεφωνικώς.