Σχόλιο: Σχόλιο στην Απόφαση του ΔΕΕ της 9ης Ιουνίου 2011 - Υπόθεση C-52/10 (Χάρις Σ. Τσίγκου)

ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ

Τεύχος II/2011, Μάιος - Ιούνιος - Ιούλιος - Αύγουστος

Τετραμηνιαία περιοδική έκδοση υπό την αιγίδα του Τομέα Δημοσίου Δικαίου του Τμήματος Νομικής του Πανεπιστημίου Αθηνών

Εκδίδεται από το 1987

Αγόρασέ το στο nb.org

ΦΠ €36.00
ΝΠ €40.00 *

* Οι τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ.

Θεματολογία νέων άρθρων;

Αν έχετε κάποια ιδέα πατήστε εδώ

Αν έχετε κάποια ερώτηση ή ένα άρθρο για δημοσίευση

πατήστε εδώ

Απόσπασμα

Η συγκεκριμένη απόφαση του Δικαστηρίου των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων (εφεξής ΔΕΚ) αποτελεί σημαντικότατο βήμα στην αποσαφήνιση των κριτηρίων της συγκεκαλυμμένης διαφήμισης. Αφορά σε τηλεοπτικό πρόγραμμα που μεταδόθηκε στη χώρα μας από ιδιωτικό φορέα εθνικής εμβέλειας ελεύθερης λήψης την 12η Νοεμβρίου 2003. Η κρίση επί των πραγματικών περιστατικών διαμορφώθηκε με βάση την τότε ισχύουσα κοινοτική και εθνική νομοθεσία και επομένως το ερώτημα που υποβλήθηκε αφορά στην έννοια του άρ. 1 (γ) [118] της ήδη προϊσχύουσας Οδηγίας 89/552/ΕΟΚ. Ι. Έννοια και λειτουργία της συγκεκαλυμμένης διαφήμισης Η έννοια της συγκεκαλυμμένης διαφήμισης είναι αμιγώς κοινοτικής προέλευσης και διαμορφώθηκε το πρώτον στο κείμενο της Οδηγίας 89/552/ΕΟΚ σχετικά με την άσκηση τηλεοπτικών δραστηριοτήτων . Εμφανίζεται ως έννοια διακριτή και αυτοτελής έναντι της τηλεοπτικής διαφήμισης και η μετάδοσή της απαγορεύεται απολύτως. Η αυτοτέλεια της συγκεκαλυμμένης διαφήμισης και η συνακόλουθη απαγόρευση μετάδοσής της αποτελούν πάγιες επιλογές του κοινοτικού νομοθέτη, με τις οποίες υπηρετείται ο γενικότερος σκοπός της προστασίας των καταναλωτών και οριοθετείται η επιρροή της βιομηχανίας της διαφήμισης στη λειτουργία της τηλεόρασης. Με τη νέα Οδηγία 2007/65/ΕΕ για τις υπηρεσίες οπτικοακουστικών μέσων (νυν κωδικοποιημένη Οδηγία 2010/13/ΕΕ) η έννοια της τηλεοπτικής διαφήμισης διευρύνθηκε περαιτέρω, προκειμένου να συμπεριληφθούν σε αυτή νέες διαφημιστικές πρακτικές απαγορευμένες κατά το παρελθόν, όπως η τοποθέτηση προϊόντων...

Το παρόν περιεχόμενο είναι συνδρομητικό και πλήρως προσβάσιμο μόνο στους συνδρομητές του περιοδικού.

  • Εάν είστε συνδρομητής παρακαλώ συνδεθείτε εδώ.
  • Εάν θέλετε να γίνετε συνδρομητής αγοραστε το έργο και αποκτήστε πλήρη δικαιώματα πρόσβασης
  • Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το πως μπορείτε να γίνετε συνδρομητής στην Ψηφιακή Νομική Βιβλιοθήκη nbonline.gr επικοινωνήστε μαζί μας με email ή τηλεφωνικώς.