ΣτΕ Ολ 1120/2016 [παρατ. X. Πόνη]

ΘΕΩΡΙΑ & ΠΡΑΞΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ

Τεύχος 7/2016, Ιούλιος

Συνταγματικό - Διοικητικό και Ευρωπαϊκό Δίκαιο

Περιοδική έκδοση νομολογίας, νομοθεσίας, αρθρογραφίας & πρακτικής

Εκδίδεται από το 2008 - Μηνιαία έκδοση

Αγόρασέ το στο nb.org

ΦΠ €110.00
ΝΠ €160.00 *

* Οι τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ.

Θεματολογία νέων άρθρων;

Αν έχετε κάποια ιδέα πατήστε εδώ

Αν έχετε κάποια ερώτηση ή ένα άρθρο για δημοσίευση

πατήστε εδώ

Απόσπασμα

Άρθρο 103 παρ. 7 Συντ. Συνταγματική κατοχύρωση αρχών αξιοκρατίας, διαφάνειας κατά το διορισμό στο Δημόσιο ως ειδικότερες εκφάνσεις της συνταγματικής αρχής της ισότητας και του δικαιώματος για ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας. Πρόσληψη υπαλλήλων στον δημόσιο τομέα. Έλεγχος ΑΣΕΠ. Αντισυνταγματικότητα της διάταξης του άρθρου 12 του Ν 3899/2010 περί πρόσληψης στο ΙΚΑ–ΕΤΑΜ των επιτυχόντων σε διαδικασία πρόσληψης στην Αγροτική Τράπεζα ΑΕ. Εισαγωγή αποκλίνουσας από την αρχή της ισότητας ρύθμισης με τη διάταξη του άρθρου 12 του Ν 3899/2010, σύμφωνα με την οποία ορίζεται ότι οι υποψήφιοι της υπ’ αριθμ. 9Κ/2008 προκηρύξεως του ΑΣΕΠ, των κλάδων ΤΕ και ΔΕ, οι οποίοι επέτυχαν σε διαδικασία επιλογής με σειρά προτεραιότητας για να προσληφθούν σε ανώνυμη τραπεζική εταιρεία, στην Αγροτική Τράπεζα της Ελλάδας, προσλαμβάνονται σε φορέα του δημοσίου, στο ΝΠΔΔ ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, αποκλειομένης της εφαρμογής των διατάξεων των παρ. 1 και 2 του άρθρου 11 του Ν 3833/2010 (περί περιορισμού των προσλήψεων στο δημόσιο τομέα). Εξαίρεση των επιτυχόντων της ανωτέρω προκήρυξης από τον ισχύοντα για όλους περιορισμό των προσλήψεων, δηλαδή την αναλογία μιας προσλήψεως προς πέντε (ή δέκα) αποχωρήσεις, που αποσκοπεί στην «περαιτέρω μείωση των λειτουργικών δαπανών» του δημόσιου τομέα για την αντιμετώπιση της οξείας δημοσιονομικής κρίσης. Παράλληλα διατηρείται ο περιορισμός αυτός για τους επιτυχόντες της υπ’ αριθμ. 8Κ/2008 προκήρυξης (αφορώσας στην πλήρωση, με σειρά προτεραιότητας, θέσεων τακτικού προσωπικού σε διάφορους τομείς του δημοσίου τομέα, μεταξύ των οποίων και του ΙΚΑ–ΕΤΑΜ), οι οποίοι με βάση τα προσόντα τους ήταν καταλληλότεροι για τις θέσεις του φορέα, για τον οποίο διαγωνίσθηκαν, σε αντίθεση με τους υποψήφιους της υπ’ αριθμ. 9Κ/2008 προκηρύξεως, οι οποίοι, κατά παράβαση, μάλιστα, του άρθρου 103 παρ. 7 Συντ., προσελήφθησαν στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, αφού κρίθηκαν επιτυχόντες σε άλλες ειδικότητες και κατόπιν συνεκτιμήσεως διαφορετικών, εν μέρει, προσόντων, κατάλληλων για άλλο φορέα από αυτόν στον οποίο, τελικά, προσελήφθησαν.

Το παρόν περιεχόμενο είναι συνδρομητικό και πλήρως προσβάσιμο μόνο στους συνδρομητές του περιοδικού.

  • Εάν είστε συνδρομητής παρακαλώ συνδεθείτε εδώ.
  • Εάν θέλετε να γίνετε συνδρομητής αγοραστε το έργο και αποκτήστε πλήρη δικαιώματα πρόσβασης
  • Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το πως μπορείτε να γίνετε συνδρομητής στην Ψηφιακή Νομική Βιβλιοθήκη nbonline.gr επικοινωνήστε μαζί μας με email ή τηλεφωνικώς.