ΕφΚέρκυρας 19/2010

ΙΟΝΙΟΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ

Τεύχος 10/2010, Δεκέμβριος

Ετήσια έκδοση του Δικηγορικού Συλλόγου Κέρκυρας

Εκδίδεται από το 2001

Απόσπασμα

Πρόεδρος: Δ. Μπαλιάκα Μέλη: Π. Παντελή ( Εισηγήτρια), Ι. Παπαϊωαννίδης Δικηγόροι: Ι.-Α. Ρίγγας, Α. Πέτσου, Α. Βέργης Υπαίτιος για την πρόκληση της σύγκρουσης, ήταν αποκλειστικά ο θανών οδηγός του μοτοποδηλάτου, καθόσον αυτός, οδηγώντας το μοτοποδήλατό του, επιχείρησε να εισέλθει από δημοτικό δρόμο (χωματόδρομο) σε κύρια περιφερειακή οδό, όπου υπάρχει πυκνή συνήθως κυκλοφορία οχημάτων και είχε στην πορεία του πινακίδα Ρ-2 (stop) ρυθμιστική της κυκλοφορίας, που τον υποχρέωσε να ακινητοποιήσει το όχημά του μπροστά από τη διασταύρωση και να ελέγξει πριν εισέλθει στην κύρια οδό, την κίνηση των οχημάτων, ώστε να κινηθεί με ασφάλεια και να μη γίνει πρόξενος τροχαίου ατυχήματος. Αυτός όμως, από αμέλεια και απειρία περί την οδήγηση, δεν συμμορφώθηκε με τις εν λόγω επιβεβλημένες από τον ΚΟΚ, υποχρεώσεις του, αλλά επιχείρησε ανεξέλεγκτα να διασχίσει κάθετα το οδόστρωμα της περιφερειακής οδού, παραβιάζοντας και τη διπλή διαχωριστική γραμμή, που του απαγόρευε να διασχίσει κάθετα το οδόστρωμα, με αποτέλεσμα εκ της αμελούς αυτής συμπεριφοράς του, να συγκρουσθεί, με το κινούμενο επ’ αυτής εκείνη τη χρονική στιγμή, αυτοκίνητο του πρώτου εναγομένου. [...] Στις 7 Νοεμβρίου 2005 και περί ώρα 13.00 ο πρώτος εναγόμενος, οδηγούσε το υπ’ αριθ. κυκλ. ΖΗΑ-... ΙΧΕ αυτοκίνητο ιδιοκτησίας του, το οποίο είχε ασφαλίσει ως προς την αστική ευθύνη...

Το παρόν περιεχόμενο είναι συνδρομητικό και πλήρως προσβάσιμο μόνο στους συνδρομητές του περιοδικού.

  • Εάν είστε συνδρομητής παρακαλώ συνδεθείτε εδώ.
  • Εάν θέλετε να γίνετε συνδρομητής αγοραστε το έργο και αποκτήστε πλήρη δικαιώματα πρόσβασης
  • Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το πως μπορείτε να γίνετε συνδρομητής στην Ψηφιακή Νομική Βιβλιοθήκη nbonline.gr επικοινωνήστε μαζί μας με email ή τηλεφωνικώς.