ΜΠρΚέρκυρας 371/2010

ΙΟΝΙΟΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ

Τεύχος 10/2010, Δεκέμβριος

Ετήσια έκδοση του Δικηγορικού Συλλόγου Κέρκυρας

Εκδίδεται από το 2001

Απόσπασμα

(Ειδική Διαδικασία) Πρόεδρος: Ι. Αναγνωστάρα, Πρωτοδίκης Δικηγόροι: Ν. Κομιανός, Θ. Αλυσσανδράτος, Α. Πέτσου, Α. Γραμμένου Συνυπαίτιοι του αυτοκινητιστικού ατυχήματος είναι αμφότεροι οι οδηγοί των με αριθμούς κυκλοφορίας ΡΖΕ και ΙΕΙ αυτοκινήτων, ήτοι ο πρώτος κατά ποσοστό 80% και ο δεύτερος κατά ποσοστό 20% δεδομένου ότι από αμέλεια, και κατά παράβαση των αρχών της οδικής κυκλοφορίας, δεν κατέβαλαν την επιμέλεια και προσοχή, που όφειλαν από τις περιστάσεις και μπορούσαν να καταβάλουν, ως μέσοι συνετοί οδηγοί, με αποτέλεσμα, να επέλθει αυτοκινητιστικό ατύχημα. Συγκεκριμένα, ο οδηγός του ΙΕΙ οχήματος αφού έθεσε σε λειτουργία τον αριστερό δείκτη κατεύθυνσης του οχήματός του, διέκοψε την πορεία του, ακινητοποιώντας αυτό στο αριστερό άκρο του οδοστρώματος, πλησίον της διπλής διαχωριστικής γραμμής, με σκοπό να επιχειρήσει αριστερό ελιγμό, να διασχίσει κάθετα το αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας και να εισέλθει εντός του χώρου ξενοδοχείου, κατά παράβαση του άρθρου 5 παρ. 8 περ. α΄ Ν 2696/1999. Για το λόγο αυτό ο οδηγός του τετράτροχου οχήματος, το οποίο κινούνταν όπισθεν του ΙΕΙ οχήματος, στο οποίο συνεπέβαινε η ενάγουσα, υποχρεώθηκε ομοίως να ακινητοποιήσει το όχημά του. Κατά τον ίδιο χρόνο και τόπο, ο οδηγός του ΡΖΕ αυτοκινήτου κινούνταν στο ίδιο ρεύμα κυκλοφορίας με τους ανωτέρω, έχοντας αυξημένη ταχύτητα, με αποτέλεσμα να αιφνιδιαστεί από τα...

Το παρόν περιεχόμενο είναι συνδρομητικό και πλήρως προσβάσιμο μόνο στους συνδρομητές του περιοδικού.

  • Εάν είστε συνδρομητής παρακαλώ συνδεθείτε εδώ.
  • Εάν θέλετε να γίνετε συνδρομητής αγοραστε το έργο και αποκτήστε πλήρη δικαιώματα πρόσβασης
  • Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το πως μπορείτε να γίνετε συνδρομητής στην Ψηφιακή Νομική Βιβλιοθήκη nbonline.gr επικοινωνήστε μαζί μας με email ή τηλεφωνικώς.