ΕιρΚέρκυρας 262/2010

ΙΟΝΙΟΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ

Τεύχος 10/2010, Δεκέμβριος

Ετήσια έκδοση του Δικηγορικού Συλλόγου Κέρκυρας

Εκδίδεται από το 2001

Απόσπασμα

(Ειδική Διαδικασία) Πρόεδρος: Σ. Σταυριανού Δικηγόροι: Μ. Σμπήτα, Μ. Βασιλάκη, Λ. Δαλιάνη, Α. Πέτσου Αποκλειστικά υπεύθυνος της ένδικης σύγκρουσης είναι ο πρώτος εναγόμενος της αγωγής, ο οποίος, κατά παράβαση των άρθρων 5 παρ. 8 και 12 παρ. 1α του ΚΟΚ, δεν κατέβαλε κατά την οδήγηση την επιμέλεια και την προσοχή που όφειλε να καταβάλει αλλά εξήλθε με φορτηγό από ιδιωτικό χώρο (οικοδομή), κατευθύνθηκε κάθετα του οδοστρώματος παραβιάζοντας την υπάρχουσα διπλή διαχωριστική γραμμή, κλείνοντας έτσι και τα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, με αποτέλεσμα ο ενάγοντας αν και κινούνταν στο δεξιό μέρος του οδοστρώματος, με μικρή σχετικά ταχύτητα, 50-60 χλμ/ώρα, να αιφνιδιαστεί αλλά παρόλα αυτά, μόλις αντιλήφθηκε το ζημιογόνο φορτηγό τροχοπέδησε και προκειμένου ν’ αποφύγει τη σύγκρουση μ’ αυτό προέβη σε αποφευκτικό ελιγμό, στρίβοντας το τιμόνι αριστερά, με αποτέλεσμα να πέσει στο τοιχίο της οικοδομής προκαλώντας υλικές ζημιές στο μπροστινό μέρος αυτού. Καθολική ή ολοσχερής βλάβη αυτοκινήτου. Μορφές με την οποία εμφανίζεται αυτή. Προκειμένου να γίνει δεκτή ερευνάται, αν η δαπάνη επισκευής υπερβαίνει ή όχι την πριν από το ατύχημα εμπορική αξία του αυτοκινήτου. Αν διαπιστωθεί τέτοια υπέρβαση, περιορίζεται η αιτούμενη αποζημίωση στην πριν από το ατύχημα αξία του αυτοκινήτου. Αν διαπιστωθεί τέτοια υπέρβαση, περιορίζεται η αιτούμενη αποζημίωση στην πριν από το ατύχημα...

Το παρόν περιεχόμενο είναι συνδρομητικό και πλήρως προσβάσιμο μόνο στους συνδρομητές του περιοδικού.

  • Εάν είστε συνδρομητής παρακαλώ συνδεθείτε εδώ.
  • Εάν θέλετε να γίνετε συνδρομητής αγοραστε το έργο και αποκτήστε πλήρη δικαιώματα πρόσβασης
  • Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το πως μπορείτε να γίνετε συνδρομητής στην Ψηφιακή Νομική Βιβλιοθήκη nbonline.gr επικοινωνήστε μαζί μας με email ή τηλεφωνικώς.