Β. ΦΠΑ και διαφημιστικά δώρα προς πελάτες

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ

Τεύχος 62/2010, Ιούλιος 2010

Λογιστική - Φορολογία - Εργατικά - Ασφαλιστικά - Εταιρική δράση

Εκδίδεται από το 2005 - Μηνιαία έκδοση

Θεματολογία νέων άρθρων;

Αν έχετε κάποια ιδέα πατήστε εδώ

Αν έχετε κάποια ερώτηση ή ένα άρθρο για δημοσίευση

πατήστε εδώ

Απόσπασμα

Επιχείρηση αγοράζει διαφημιστικά (μπλουζάκια, μπρελόκ, αναπτήρες), και τα διαθέτει δωρεάν στους πελάτες. Κατά την αγορά εκπίπτει τον ΦΠΑ. Για την παράδοση στους πελάτες πρέπει να εκδώσει στοιχείο αυτοπαράδοσης για την απόδοση του ΦΠΑ; Απάντηση: Σύμφωνα με την περ. ε΄ της παρ. 2 του άρθρου 30 του Κώδικα ΦΠΑ (Ν 2839/2000), παρέχεται δικαίωμα έκπτωσης του φόρου στον υποκείμενο, για την διάθεση δώρων μέχρις αξίας δέκα (10) €, κατ άτομο. Για τον καθορισμό της έννοιας του δώρου (μικρής αξίας), με βάση τα αναφερόμενα στην ΑΥΟ Π.7015/690/21.10.1986 (η οποία ισχύει), ως δώρο νοείται το κινητό αγαθό που προσφέρεται από τον υποκείμενο στον φόρο, σε πελάτες αυτού, αλλά και στο ευρύτερο κοινό, χωρίς αντάλλαγμα. Ο σκοπός της προσφοράς είναι η προαγωγή των επαγγελματικών σχέσεων του επιτηδευματία - υπόχρεου και γενικότερα η προβολή της επιχείρησής του και των δραστηριοτήτων αυτής. Οι προϋποθέσεις που τίθενται για την άσκηση του δικαιώματος έκπτωσης του ΦΠΑ, από την ως άνω Απόφαση, είναι οι παρακάτω: • Η αξία κτήσης των προσφερομένων σε κάθε άτομο (πελάτη ή ιδιώτη) αγαθών, χωρίς ΦΠΑ, δεν υπερβαίνει το ποσό των δέκα (10) €. • Το αγαθό ή τα αγαθά δεν αποτελούν μέρος μιας διαδοχικής σειράς προσφορών προς το ίδιο πρόσωπο • Η συνολική αξία των...

Το παρόν περιεχόμενο είναι συνδρομητικό και πλήρως προσβάσιμο μόνο στους συνδρομητές του περιοδικού.

  • Εάν είστε συνδρομητής παρακαλώ συνδεθείτε εδώ.
  • Εάν θέλετε να γίνετε συνδρομητής αγοραστε το έργο και αποκτήστε πλήρη δικαιώματα πρόσβασης
  • Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το πως μπορείτε να γίνετε συνδρομητής στην Ψηφιακή Νομική Βιβλιοθήκη nbonline.gr επικοινωνήστε μαζί μας με email ή τηλεφωνικώς.