Δημοτικό τέλος διαφήμισης ΓνωμΝΣΚ 259/2007 (Τμ. Γ΄)

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ

Τεύχος 32/2007, Δεκέμβριος

Λογιστική - Φορολογία - Εργατικά - Ασφαλιστικά - Εταιρική δράση

Εκδίδεται από το 2005 - Μηνιαία έκδοση

Θεματολογία νέων άρθρων;

Αν έχετε κάποια ιδέα πατήστε εδώ

Αν έχετε κάποια ερώτηση ή ένα άρθρο για δημοσίευση

πατήστε εδώ

Απόσπασμα

Σύμφωνα με το άρθρο 15 παρ. 1 κατηγορία Δ του ΒΔ της 24.9/20.10.1958 επιβάλλεται υπέρ των δήμων και κοινοτήτων τέλος για κάθε διαφήμιση που γίνεται με οποιονδήποτε τρόπο και μορφή σε χώρους που βρίσκονται εντός των διοικητικών ορίων τους. Γίνεται δεκτό από τη νομολογία (ΣτΕ 4221/1999, 4443/2001) ότι ο καθορισμός των περιπτώσεων των υποκειμένων σε δημοτικό τέλος διαφήμισης, παρά τη γενικότητα της διατύπωσης του νόμου, έχει περιοριστικό χαρακτήρα και δεν υπόκεινται σε τέλος διαφήμισης εκείνες που από τον τρόπο της διενέργειας τους δεν μπορεί να υπαχθούν σε κάποια από τις τέσσερις κατηγορίες του νόμου. Έτσι, διαφημιστική δαπάνη για την προβολή προϊόντων επιχείρησης σε ενδυμασία αθλητών και λοιπών αναγνωρίσιμων προσώπων υπόκειται σε τέλος διαφήμισης. Η διαφημιστική δαπάνη για επικοινωνιακό υλικό που δεν διατίθεται απευθείας στους καταναλωτές αλλά στη διαφημιστική ενέργεια του οποίου εκουσίως υποβάλλονται αυτοί, δεν υπόκειται σε τέλος διαφήμισης.

Το παρόν περιεχόμενο είναι συνδρομητικό και πλήρως προσβάσιμο μόνο στους συνδρομητές του περιοδικού.

  • Εάν είστε συνδρομητής παρακαλώ συνδεθείτε εδώ.
  • Εάν θέλετε να γίνετε συνδρομητής αγοραστε το έργο και αποκτήστε πλήρη δικαιώματα πρόσβασης
  • Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το πως μπορείτε να γίνετε συνδρομητής στην Ψηφιακή Νομική Βιβλιοθήκη nbonline.gr επικοινωνήστε μαζί μας με email ή τηλεφωνικώς.