Ελ. Αλεξανδρίδου, Πρακτικές προώθησης των πωλήσεων, τηλεόραση και παιδί

ΔΙΤΕ (π. ΔΙΜΕΕ)

Τεύχος 1/2008, Ιανουάριος - Φεβρουάριος - Μάρτιος

Εκδίδεται από το 2004 - Τριμηνιαία έκδοση

.

• Ιδιωτικότητα & Προστασία Προσωπικών Δεδομένων

• Cybersecurity – Cybercrime

• Διανοητική Ιδιοκτησία και Ονόματα Τομέα

• Ηλεκτρονικό εμπόριο και νέες μορφές συναλλαγών

• Νέες τεχνολογίες και Legal Tech

• Ηλεκτρονικές επικοινωνίες (τηλεφωνία – δίκτυα)

• Ραδιοτηλεόραση – Τύπος

• Προσβολή προσωπικότητας μέσω ΜΜΕ και Διαδικτύου

Θεματολογία νέων άρθρων;

Αν έχετε κάποια ιδέα πατήστε εδώ

Αν έχετε κάποια ερώτηση ή ένα άρθρο για δημοσίευση

πατήστε εδώ

Απόσπασμα

Το ζήτημα κατά πόσον απασχολεί τον νομοθέτη το θέμα «παιδί» και τι μέτρα λαμβάνει για την προστασία του από τις αθέμιτες εμπορικές πρακτικές διερευνάται από πλευράς ειδικής νομοθεσίας για τη ραδιοτηλεόραση, νομοθεσίας για το ηλεκτρονικό εμπόριο και οδηγίας για τις αθέμιτες εμπορικές πρακτικές, όπως και από πλευράς κωδίκων δεοντολογίας και νομολογίας του ΔΕΚ. Διαπιστώνεται ότι έχουν γίνει σημαντικά βήματα σε εθνικό και κοινοτικό επίπεδο, οι ρυθμίσεις όμως είναι αποσπασματικές, ενώ είναι επιβεβλημένη η διαμόρφωση γενικών αρχών, που θα εφαρμόζονται ανεξαρτήτως γεωγραφικής περιοχής και χρησιμοποιούμενων μέσων.Ελίζα Αλεξανδρίδου, Καθηγήτρια Νομικής Σχολής στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Ι. Εισαγωγικά Τα παιδιά ως καταναλωτές είναι ένα νέο φαινόμενο. Έχουν αποφασιστικό λόγο, όχι μόνον όταν πρόκειται για την προσωπική τους κατανάλωση, όπως, π.χ., για τον τρόπο διασκέδασης, τη σίτιση και την ένδυσή τους, αλλά και όταν πρόκειται για τις καταναλωτικές ανάγκες ολόκληρης της οικογένειας. Πράγματι, οι προτεραιότητες των παιδιών και των εφήβων επηρεάζουν τις αποφάσεις της οικογένειας σε όλους σχεδόν τους τομείς, από σημαντικά προϊόντα και υπηρεσίες της καθημερινής ζωής, μέχρι ακόμη και την επιλογή του τόπου διακοπών ή της αγοράς ενός αυτοκίνητου, είναι δε άξιο θαυμασμού πόσο καλά γνωρίζουν τα παιδιά τα επώνυμα προϊόντα. Με τα παραπάνω δεδομένα είναι φυσικό να προσπαθούν οι επιχειρήσεις να...

Το παρόν περιεχόμενο είναι συνδρομητικό και πλήρως προσβάσιμο μόνο στους συνδρομητές του περιοδικού.

  • Εάν είστε συνδρομητής παρακαλώ συνδεθείτε εδώ.
  • Εάν θέλετε να γίνετε συνδρομητής αγοραστε το έργο και αποκτήστε πλήρη δικαιώματα πρόσβασης
  • Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το πως μπορείτε να γίνετε συνδρομητής στην Ψηφιακή Νομική Βιβλιοθήκη nbonline.gr επικοινωνήστε μαζί μας με email ή τηλεφωνικώς.