BGH, Urteil v. 23.6.2009 VI ZR 196/2008* [Διαδικτυακός τόπος με αντικείμενο την αξιολόγηση εκπαιδευτικών από τους μαθητές τους](σημ. Ν. Τσουμάνης)

ΔΙΤΕ (π. ΔΙΜΕΕ)

Τεύχος 3/2009, Ιούλιος - Αύγουστος - Σεπτέμβριος

Εκδίδεται από το 2004 - Τριμηνιαία έκδοση

.

• Ιδιωτικότητα & Προστασία Προσωπικών Δεδομένων

• Cybersecurity – Cybercrime

• Διανοητική Ιδιοκτησία και Ονόματα Τομέα

• Ηλεκτρονικό εμπόριο και νέες μορφές συναλλαγών

• Νέες τεχνολογίες και Legal Tech

• Ηλεκτρονικές επικοινωνίες (τηλεφωνία – δίκτυα)

• Ραδιοτηλεόραση – Τύπος

• Προσβολή προσωπικότητας μέσω ΜΜΕ και Διαδικτύου

Θεματολογία νέων άρθρων;

Αν έχετε κάποια ιδέα πατήστε εδώ

Αν έχετε κάποια ερώτηση ή ένα άρθρο για δημοσίευση

πατήστε εδώ

Απόσπασμα

Κρίση περί του επιτρεπτού της λειτουργίας διαδικτυακού τόπου με αντικείμενο την αξιολόγηση εκπαιδευτικών από τους μαθητές τους. Το αρμόδιο μεταξύ άλλων για ζητήματα προσωπικών δεδομένων 6 ο Πολιτικό Τμήμα του Γερμανικού Ομοσπονδιακού Ακυρωτικού Δικαστηρίου έκρινε ότι η υπό προϋποθέσεις λειτουργία διαδικτυακής υπηρεσίας με αντικείμενο την αξιολόγηση εκπαιδευτικών δεν αντιβαίνει στο δικαίωμά τους στην πληροφορική αυτοδιάθεση, επειδή προέχει στη συγκεκριμένη περίπτωση η προστασία της άσκησης της ελευθερίας της γνώμης.Κρίση περί του επιτρεπτού της λειτουργίας διαδικτυακού τόπου με αντικείμενο την αξιολόγηση εκπαιδευτικών από τους μαθητές τους. Το αρμόδιο μεταξύ άλλων για ζητήματα προσωπικών δεδομένων 6 ο Πολιτικό Τμήμα του Γερμανικού Ομοσπονδιακού Ακυρωτικού Δικαστηρίου έκρινε ότι η υπό προϋποθέσεις λειτουργία διαδικτυακής υπηρεσίας με αντικείμενο την αξιολόγηση εκπαιδευτικών δεν αντιβαίνει στο δικαίωμά τους στην πληροφορική αυτοδιάθεση, επειδή προέχει στη συγκεκριμένη περίπτωση η προστασία της άσκησης της ελευθερίας της γνώμης. Πραγματικά περιστατικά Η υπόθεση, η οποία τέθηκε στην κρίση του Γερμανικού Ομοσπονδιακού Ακυρωτικού Δικαστηρίου, αφορά στο επιτρεπτό της συλλογής, επεξεργασίας και διαβίβασης δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα μέσω του διαδικτυακού τόπου www.spickmich.de, η λειτουργία του οποίου αποσκοπεί στην αξιολόγηση εκπαιδευτικών από μαθητές τους. Το περιεχόμενο της διαδικτυακής αυτής πύλης επικοινωνίας (community portal) διαμορφώνεται από τους εκάστοτε χρήστες εντός των προκαθορισμένων από τον διαχειριστή της πλαισίων. Για την...

Το παρόν περιεχόμενο είναι συνδρομητικό και πλήρως προσβάσιμο μόνο στους συνδρομητές του περιοδικού.

  • Εάν είστε συνδρομητής παρακαλώ συνδεθείτε εδώ.
  • Εάν θέλετε να γίνετε συνδρομητής αγοραστε το έργο και αποκτήστε πλήρη δικαιώματα πρόσβασης
  • Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το πως μπορείτε να γίνετε συνδρομητής στην Ψηφιακή Νομική Βιβλιοθήκη nbonline.gr επικοινωνήστε μαζί μας με email ή τηλεφωνικώς.