Αλέξανδρος Οικονόμου, [Εvangelia Psychogiopoulou (ed.), «Understanding Media Policies, A European perspective»

ΔΙΤΕ (π. ΔΙΜΕΕ)

Τεύχος 3/2012, Ιούλιος - Αύγουστος - Σεπτέμβριος

Εκδίδεται από το 2004 - Τριμηνιαία έκδοση

.

• Ιδιωτικότητα & Προστασία Προσωπικών Δεδομένων

• Cybersecurity – Cybercrime

• Διανοητική Ιδιοκτησία και Ονόματα Τομέα

• Ηλεκτρονικό εμπόριο και νέες μορφές συναλλαγών

• Νέες τεχνολογίες και Legal Tech

• Ηλεκτρονικές επικοινωνίες (τηλεφωνία – δίκτυα)

• Ραδιοτηλεόραση – Τύπος

• Προσβολή προσωπικότητας μέσω ΜΜΕ και Διαδικτύου

Θεματολογία νέων άρθρων;

Αν έχετε κάποια ιδέα πατήστε εδώ

Αν έχετε κάποια ερώτηση ή ένα άρθρο για δημοσίευση

πατήστε εδώ

Απόσπασμα

Εvangelia Psychogiopoulou (ed.), «Understanding Media Policies, A European perspective», Palgrave Macmillan 2012, σελ. 279 Ο συλλογικός αυτός τόμος, που εκδίδεται στο πλαίσιο του Προγράμματος Μediadem (με τη χρηματοδότηση της Ευρ. Επιτρ.) με την επιμέλεια της Δρος Ευαγγελίας Ψυχογιοπούλου, περιέχει μελέτες από 14 ευρωπαϊκές χώρες για τις αρχές και το περιεχόμενο της πολιτικής γύρω από τα μέσα ενημέρωσης (του τύπου και του Διαδικτύου συμπεριλαμβανομένων), από την οπτική γωνία έγκυρων πολιτικών επιστημόνων που προέρχονται από τις υπόψη χώρες. Σε κάθε μελέτη παρουσιάζονται καταρχήν οι στόχοι της πολιτικής, οι φορείς που την εφαρμόζουν και τα ρυθμιστικά εργαλεία που χρησιμοποιούνται. Στη συνέχεια επιχειρείται ένας απολογισμός για την επίτευξη των συγκεκριμένων στόχων αλλά και για την επιρροή των διαφόρων κέντρων εξουσίας. Η εισαγωγική μελέτη της Ντίας Αναγνώστου και της επιμελήτριας της έκδοσης θέτει τα βασικά ερωτήματα και διευκρινίζει τις θεμελιώδεις έννοιες που επανέρχονται στο βιβλίο, χρησιμοποιώντας πορίσματα της πιο ενημερωμένης βιβλιογραφίας. Ενδιαφέρουσα η διάκριση ανάμεσα στους όρους « media policy» [στοχοθεσία της πολιτικής στο χώρο των μέσων ενημέρωσης]: και «media regulation» [χρήση εργαλείων για την εφαρμογή των στόχων]. Η διάκριση αυτή παραπέμπει, κατά τη γνώμη μας, σε διαφορετικές αρμόδιες δημόσιες αρχές, ειδικά για τη χώρα μας στο χώρο της ραδιοτηλεόρασης στη Γενική Γραμματεία Μέσων Ενημέρωσης...

Το παρόν περιεχόμενο είναι συνδρομητικό και πλήρως προσβάσιμο μόνο στους συνδρομητές του περιοδικού.

  • Εάν είστε συνδρομητής παρακαλώ συνδεθείτε εδώ.
  • Εάν θέλετε να γίνετε συνδρομητής αγοραστε το έργο και αποκτήστε πλήρη δικαιώματα πρόσβασης
  • Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το πως μπορείτε να γίνετε συνδρομητής στην Ψηφιακή Νομική Βιβλιοθήκη nbonline.gr επικοινωνήστε μαζί μας με email ή τηλεφωνικώς.