ΜΠρΠειρ 1340/2006 [Εύλογη αμοιβή χρήσης μουσικού ρεπερτορίου] (σημ. Ε. Κουντουμά)

ΔΙΤΕ (π. ΔΙΜΕΕ)

Τεύχος 3/2006, Ιούλιος - Αύγουστος - Σεπτέμβριος

Εκδίδεται από το 2004 - Τριμηνιαία έκδοση

.

• Ιδιωτικότητα & Προστασία Προσωπικών Δεδομένων

• Cybersecurity – Cybercrime

• Διανοητική Ιδιοκτησία και Ονόματα Τομέα

• Ηλεκτρονικό εμπόριο και νέες μορφές συναλλαγών

• Νέες τεχνολογίες και Legal Tech

• Ηλεκτρονικές επικοινωνίες (τηλεφωνία – δίκτυα)

• Ραδιοτηλεόραση – Τύπος

• Προσβολή προσωπικότητας μέσω ΜΜΕ και Διαδικτύου

Αγόρασέ το στο nb.org

ΦΠ €98.00
ΝΠ €135.00 *

* Οι τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ.

Θεματολογία νέων άρθρων;

Αν έχετε κάποια ιδέα πατήστε εδώ

Αν έχετε κάποια ερώτηση ή ένα άρθρο για δημοσίευση

πατήστε εδώ

Απόσπασμα

(Ασφαλιστικά μέτρα) Πρόεδρος: Λ. Αντερριώτου, Πρόεδρος Πρωτοδικών Δικηγόροι: Μ. Μαργαρίτης, Γ. Κουφόπουλος Οργανισμοί συλλογικής διαχείρισης. Προστασία συγγενικών δικαιωμάτων. Εύλογη αμοιβή. Παρουσίαση στο κοινό. Έννοια. Οι οργανισμοί συλλογικής διαχείρισης έχουν την αρμοδιότητα να εισπράττουν για λογαριασμό καλλιτεχνών εύλογη αμοιβή για τη χρήση μουσικού ρεπερτορίου με δημόσια εκτέλεση σε χώρους προσέλευσης κοινού και ιδίως σε επιχειρήσεις, στις οποίες η μουσική είναι απαραίτητη. Απουσία υποχρέωσης καταβολής τέτοιας αμοιβής από κάτοχο μικρού οβελιστηρίου, το οποίο λειτουργεί κυρίως με παραγγελίες και διανομή των προϊόντων κατ’ οίκον. Ο υλικός φορέας ήχου που χρησιμοποιεί δεν είναι απαραίτητος ή χρήσιμος για την επιχείρησή του, καθόσον πρόκειται για μικρό ραδιόφωνο χωρίς στερεοφωνική και μικροφωνική εγκατάσταση, το οποίο χρησιμοποιείται για ίδια κυρίως ενημέρωση και ψυχαγωγία. Με τις διατάξεις των άρθρων 46 επ. Ν 2121/1993 «Για την πνευματική ιδιοκτησία, συγγενικά δικαιώματα και πολιτιστικά θέματα», προστατεύονται τα συγγενικά προς την πνευματική ιδιοκτησία δικαιώματα, δηλαδή τα δικαιώματα σε εργασίες (εισφορές) που σχετίζονται με την πνευματική δημιουργία ή ακόμη έχουν και κάποιες ομοιότητες μ’ αυτήν, δεν μπορούν όμως ν’ αναχθούν σε αυτοτελή έργα διότι δεν εμφανίζουν τα κρίσιμα στοιχεία της πνευματικής ιδιοκτησίας, συμβάλλουν όμως και μάλιστα πολλές φορές καθοριστικά, στη δημόσια εκτέλεση ή στην αναπαραγωγή και γενικά τη διάδοση των έργων. Ο καθορισμός των...

Το παρόν περιεχόμενο είναι συνδρομητικό και πλήρως προσβάσιμο μόνο στους συνδρομητές του περιοδικού.

  • Εάν είστε συνδρομητής παρακαλώ συνδεθείτε εδώ.
  • Εάν θέλετε να γίνετε συνδρομητής αγοραστε το έργο και αποκτήστε πλήρη δικαιώματα πρόσβασης
  • Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το πως μπορείτε να γίνετε συνδρομητής στην Ψηφιακή Νομική Βιβλιοθήκη nbonline.gr επικοινωνήστε μαζί μας με email ή τηλεφωνικώς.