Katharine Sarikakis (2004) Powers in Media Policy: The Challenge of the European Parliament, Switzerland: Peter Lang AG (ISBN: 3-03910-146-3)

ΔΙΤΕ (π. ΔΙΜΕΕ)

Τεύχος 2/2005, Απρίλιος - Μάιος - Ιούνιος

Εκδίδεται από το 2004 - Τριμηνιαία έκδοση

.

• Ιδιωτικότητα & Προστασία Προσωπικών Δεδομένων

• Cybersecurity – Cybercrime

• Διανοητική Ιδιοκτησία και Ονόματα Τομέα

• Ηλεκτρονικό εμπόριο και νέες μορφές συναλλαγών

• Νέες τεχνολογίες και Legal Tech

• Ηλεκτρονικές επικοινωνίες (τηλεφωνία – δίκτυα)

• Ραδιοτηλεόραση – Τύπος

• Προσβολή προσωπικότητας μέσω ΜΜΕ και Διαδικτύου

Θεματολογία νέων άρθρων;

Αν έχετε κάποια ιδέα πατήστε εδώ

Αν έχετε κάποια ερώτηση ή ένα άρθρο για δημοσίευση

πατήστε εδώ

Απόσπασμα

Βιβλιοκριτική: Δρ. Πέτρος Ιωσηφίδης, Διευθυντής του Μεταπτυχιακού Τίτλου Σπουδών για την «Πολιτική των Επικοινωνιών» Πανεπιστήμιο CITY, Λονδίνο Τ ο βιβλίο της Δρ. Σαρικάκη πραγματεύεται τον ρόλο των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας (ΜΜΕ) καθώς και την σημασία της πολιτικής των επικοινωνιών, στην βάση μίας λεπτομερούς ανάλυσης της συνεισφοράς του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην οριοθέτηση και ανάπτυξη των πολιτικών επικοινωνίας σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης. Από τα μέσα του 1980 το ευρωπαϊκό πλαίσιο μέσα στο οποίο δραστηριοποιούνται τα ΜΜΕ έχει υποστεί σημαντικές ανακατατάξεις. Πρώτα από όλα, η αλματώδης ανάπτυξη των νέων επικοινωνιακών τεχνολογιών, όπως για παράδειγμα το ψηφιακό ραδιόφωνο, η ψηφιακή τηλεόραση, το Διαδίκτυο, η κινητή τηλεφωνία τρίτης γενιάς, κ.ά. έχει μεταβάλλει το οικονομικό περιβάλλον, με συνέπεια την τάση προς ιδιωτικοποίηση και εμπορευματοποίηση. Η προοδευτική σύγκλιση μεταξύ διαφορετικών τομέων επικοινωνίας, σε συνδυασμό με την ανάπτυξη του διαδικτύου και των υπηρεσιών άμεσης προσπέλασης (on-line), οδηγεί σταδιακά στην δημιουργία νέων δομών στην αγορά καθώς και στην ανάθεση νέων ρόλων για τους ιδιοκτήτες εταιρειών επικοινωνίας. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την συγκέντρωση του κεφαλαίου και τον έλεγχο της ροής της πληροφόρησης από έναν όλο και μικρότερο αριθμό πολυεθνικών συγκροτημάτων. Παράλληλα με το φαινόμενο του συγκεντρωτισμού και τις τάσεις για ιδιωτικοποίηση και εμπορευματοποίηση, ο τομέας των ΜΜΕ χαρακτηρίζεται από τον...

Το παρόν περιεχόμενο είναι συνδρομητικό και πλήρως προσβάσιμο μόνο στους συνδρομητές του περιοδικού.

  • Εάν είστε συνδρομητής παρακαλώ συνδεθείτε εδώ.
  • Εάν θέλετε να γίνετε συνδρομητής αγοραστε το έργο και αποκτήστε πλήρη δικαιώματα πρόσβασης
  • Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το πως μπορείτε να γίνετε συνδρομητής στην Ψηφιακή Νομική Βιβλιοθήκη nbonline.gr επικοινωνήστε μαζί μας με email ή τηλεφωνικώς.