ΣτΕ 2646/2006 Τμ. Δ΄ [Συγκεκαλυμμένη διαφήμιση] (σημ. Γ. Αναγνωσταράς)

ΔΙΤΕ (π. ΔΙΜΕΕ)

Τεύχος 1/2007, Ιανουάριος - Φεβρουάριος - Μάρτιος

Εκδίδεται από το 2004 - Τριμηνιαία έκδοση

.

• Ιδιωτικότητα & Προστασία Προσωπικών Δεδομένων

• Cybersecurity – Cybercrime

• Διανοητική Ιδιοκτησία και Ονόματα Τομέα

• Ηλεκτρονικό εμπόριο και νέες μορφές συναλλαγών

• Νέες τεχνολογίες και Legal Tech

• Ηλεκτρονικές επικοινωνίες (τηλεφωνία – δίκτυα)

• Ραδιοτηλεόραση – Τύπος

• Προσβολή προσωπικότητας μέσω ΜΜΕ και Διαδικτύου

Θεματολογία νέων άρθρων;

Αν έχετε κάποια ιδέα πατήστε εδώ

Αν έχετε κάποια ερώτηση ή ένα άρθρο για δημοσίευση

πατήστε εδώ

Απόσπασμα

Πρόεδρος: Μ. Βροντάκης, Αντιπρόεδρος ΣτΕ Εισηγήτρια: Ε. Νίκα, Σύμβουλος ΣτΕ Δικηγόροι: Κ. Γιαννακόπουλος, Β. Πανταζή, Πάρεδρος ΝΣΚ Διατάξεις: άρθρο 5 ΠΔ 100/2000, Οδηγίες 97/36/ΕΚ, 89/552/ΕΟΚ Συγκεκαλυμμένη διαφήμιση. Επαρκής αιτιολογία. Αρχή αναλογικότητας. Η προβολή επιχειρήσεως αδυνατίσματος και περιοδικού κατά τη διάρκεια τηλεοπτικής εκπομπής αποσκοπούσε εκδήλως στη διαφήμισή τους, οπότε και η απόφαση επιβολής προστίμου παρίσταται νομίμως και επαρκώς αιτιολογημένη, λαμβανομένων υπ’ όψη των συνθηκών των επίμαχων παρουσιάσεων, σε συνδυασμό προς τα δεδομένα της κοινής πείρας, χωρίς να απαιτείται για το λόγο αυτό και η διαπίστωση της καταβολής ανταλλάγματος. […] 2. Επειδή, με την αίτηση αυτή ζητείται η ακύρωση της υπ’ αριθμ. … αποφάσεως του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης (ΕΣΡ), με την οποία επιβλήθηκε στην αιτούσα εταιρία, ιδιοκτήτρια του ιδιωτικού τηλεοπτικού σταθμού …, η διοικητική κύρωση του προστίμου των 30.000 ευρώ για μετάδοση από τον σταθμό αυτό συγκεκαλυμμένης διαφημίσεως. 3. Επειδή, το ΠΔ 100/2000 (ΦΕΚ Α΄98), με το οποίο ενσωματώθηκε στην ελληνική έννομη τάξη η Οδηγία 97/36/ΕΚ (ΕΕ L 202), που τροποποίησε τις διατάξεις της Οδηγίας 89/552/ΕΟΚ (ΕΕ L 298) περί συντονισμού ορισμένων νομοθετικών, κανονιστικών και διοικητικών διατάξεων των κρατών μελών σχετικά με την άσκηση τηλεοπτικών δραστηριοτήτων, ορίζει στο άρθρο 5 αυτού υπό τον τίτλο «Όροι και προϋποθέσεις μετάδοσης τηλεοπτικών διαφημίσεων» και ειδικότερα...

Το παρόν περιεχόμενο είναι συνδρομητικό και πλήρως προσβάσιμο μόνο στους συνδρομητές του περιοδικού.

  • Εάν είστε συνδρομητής παρακαλώ συνδεθείτε εδώ.
  • Εάν θέλετε να γίνετε συνδρομητής αγοραστε το έργο και αποκτήστε πλήρη δικαιώματα πρόσβασης
  • Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το πως μπορείτε να γίνετε συνδρομητής στην Ψηφιακή Νομική Βιβλιοθήκη nbonline.gr επικοινωνήστε μαζί μας με email ή τηλεφωνικώς.