Α. Βαρλά, Το σήμα ως ουσιώδες συστατικό του brand management στη βιομηχανία της μόδας και της πολυτέλειας

ΔΙΤΕ (π. ΔΙΜΕΕ)

Τεύχος 1/2018, Ιανουάριος-Φεβρουάριος-Μάρτιος 2018

Εκδίδεται από το 2004 - Τριμηνιαία έκδοση

.

• Ιδιωτικότητα & Προστασία Προσωπικών Δεδομένων

• Cybersecurity – Cybercrime

• Διανοητική Ιδιοκτησία και Ονόματα Τομέα

• Ηλεκτρονικό εμπόριο και νέες μορφές συναλλαγών

• Νέες τεχνολογίες και Legal Tech

• Ηλεκτρονικές επικοινωνίες (τηλεφωνία – δίκτυα)

• Ραδιοτηλεόραση – Τύπος

• Προσβολή προσωπικότητας μέσω ΜΜΕ και Διαδικτύου

Αγόρασέ το στο nb.org

ΦΠ €98.00
ΝΠ €135.00 *

* Οι τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ.

Θεματολογία νέων άρθρων;

Αν έχετε κάποια ιδέα πατήστε εδώ

Αν έχετε κάποια ερώτηση ή ένα άρθρο για δημοσίευση

πατήστε εδώ

Απόσπασμα

Αλεξάνδρα Βαρλά Δικηγόρος, LL.M. Όπως ακριβώς η μόδα βασίζεται στην έμπνευση, το όραμα και τη δημιουργικότητα, έτσι και το όραμα, η έμπνευση και η δημιουργικότητα βασίζονται στα δικαιώματα πνευματικής και βιομηχανικής ιδιοκτησίας, τα οποία παρέχουν το νομικό πλαίσιο για την ανάπτυξη και την προστασία της καινοτομίας και της αυθεντικότητας, ενθαρρύνοντας τους ανθρώπους και τις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν και να πρωτοτυπήσουν. Ο στόχος της παρούσας μελέτης είναι να αναδείξει τη σημασία που έχει το σήμα, ως δικαίωμα βιομηχανικής ιδιοκτησίας, στη διαχείριση των brands ( brand management ) στο χώρο της μόδας και της πολυτέλειας. I. Εισαγωγικά: Η έννοια του Brand Προκειμένου να κατανοήσει κάποιος τον ρόλο που διαδραματίζει το σήμα στη διαχείριση του brand (brand management), είναι κρίσιμο να αποσαφηνισθεί καταρχάς η έννοια του brand: Σύμφωνα με την καταναλωτική θεωρία, το brand είναι ένα σετ από διανοητικούς συσχετισμούς οι οποίοι, στο μυαλό του καταναλωτή, προσδίδουν αξία στο προϊόν ή την υπηρεσία [1] . Σύμφωνα με την οικονομική θεωρία, το brand είναι ένα άυλο αγαθό, το οποίο αποτυπώνεται στον ισολογισμό της εταιρείας και προσδίδει σε αυτήν οικονομική αξία. Η νομική προσέγγιση ορίζει το brand ως σημείο το οποίο καταδεικνύει την προέλευση ενός αγαθού και διακρίνει τα προϊόντα μιας εταιρείας από αυτά μιας...

Το παρόν περιεχόμενο είναι συνδρομητικό και πλήρως προσβάσιμο μόνο στους συνδρομητές του περιοδικού.

  • Εάν είστε συνδρομητής παρακαλώ συνδεθείτε εδώ.
  • Εάν θέλετε να γίνετε συνδρομητής αγοραστε το έργο και αποκτήστε πλήρη δικαιώματα πρόσβασης
  • Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το πως μπορείτε να γίνετε συνδρομητής στην Ψηφιακή Νομική Βιβλιοθήκη nbonline.gr επικοινωνήστε μαζί μας με email ή τηλεφωνικώς.